TVN24 coraz bliżej podium
Od 1 do 31 grudnia na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 6703 przekazów mediowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości...
WięcejOd 1 do 31 grudnia na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 6703 przekazów mediowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości...
WięcejOd 1 do 30 listopada na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 7993 przekazów mediowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości...
WięcejOd 1 do 31 października na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 8162 przekazów mediowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości...
WięcejOd 1 do 30 września na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 7430 przekazów mediowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości...
WięcejOd 1 do 31 sierpnia na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 8089 przekazów mediowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości...
WięcejPaździernikowe badanie IMM przeprowadzono na podstawie 6572 przekazów mediowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 8234...
Więcej