Przegląd prasy biznesowej na portalu Nowoczesna Firma

Nowy serwis www.monitoring.nf.pl to codzienna dawka najświeższych i aktualnych informacji o „miękkiej” stronie biznesu, zwłaszcza o technikach zarządzania, szkoleniach i innych aspektach prowadzenia firmy. Serwis prasowy www.monitoring.nf.pl to także dostęp do wiedzy o zarządzaniu oraz wydarzeniach na rynku szkoleń, doradztwa pracy, technologii, sprzedaży i marketingu. Bieżący monitoring trendów i zmian zachodzących na rynku B2B to zasługa Instytutu Monitorowania Mediów.

W serwisie www.monitoring.nf.pl można również zasięgnąć informacji na temat monitoringu mediów, jego rodzajów i zastosowań. Możliwość bezpośredniego kontaktu z IMM pozwoli czytelnikom serwisu na uzyskanie bardziej szczegółowych wiadomości i przesłanie internetowego zamówienia na monitoring.

Serwis prasowy jest inicjatywą Nowoczesnej Firmy, której celem było stworzenie opiniotwórczego i silnego medium biznesowego dla kadry zarządzającej w postaci www.nf.pl. Medium to dostarcza polskiej kadrze kierowniczej kompleksowe informacje przydatne w prowadzeniu firmy w formie nowoczesnego know-how. Wiedza usystematyzowana jest według następujących serwisów:
– branżowych: szkolenia i doradztwo, wydawnictwa, turystyka biznesowa, software;
– tematycznych: kadry, sprzedaż, strategie, marketing, finanse, technologie, sekretariat.
Od początku 2005 roku Nowoczesna Firma opisuje najważniejsze trendy zarządzania w Polsce.
W ramach współpracy międzynarodowej Nowoczesna Firma reprezentowała Polskę na Konferencji ASTD 2005 International Conference & Exposition w Orlando na Florydzie w Stanach Zjednoczonych (VI.2005), stając się ASTD Global Partner Poland.

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje 500 tytułów prasowych (gazet i czasopism ogólnopolskich, regionalnych, gazet anglojęzycznych), stacje telewizyjne, wybrane programy rozgłośni radiowych oraz polskie zasoby Internetu (33 największych portali, wortali i serwisów informacyjnych). Od 2002 r. Instytut Monitorowania Mediów wspiera działalność Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Polskiej Akcji Humanitarnej, a od 2003 – jest organizatorem konkursu dla studentów „PRaktykuj za granicą”. IMM jest członkiem międzynarodowego stowarzyszenia firm monitorujących media FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), zrzeszającej ok. 80% firm
z międzynarodowego przemysłu monitoringu mediów.