Pomoc dla radomskich zwierzaków

Dzięki zaangażowaniu pracowników w IMM zebrano ponad 20 kg karmy dla szczeniaków, 100 kg ryżu, ponad 150 kg makaronu, karmę w puszkach, 20 legowisk, metalowe miski, kilkanaście worków wypełnionych kocami, kołdrami i poduszkami. Chociaż udało się osiągnąć dobre efekty, schronisko jest domem dla kilkuset bezdomnych zwierząt, więc potrzebuje nieustającego wsparcia.

Katarzyna Bielawska zauważa, że sytuacja w schronisku cały czas się zmienia. – Środki przeznaczane na schronisko przez miasto są bardzo dobrze wykorzystywane. Niestety na powierzchni przeznaczonej dla trzystu zwierząt znajduje się dwa razy więcej futrzanych podopiecznych. Dlatego oprócz żywności i akcesoriów niezbędnych do utrzymania placówki, zwierzętom brakuje miłości – stąd duża waga, jaką schronisko przywiązuje do kwestii adopcji (tutaj można zapoznać się ze szczegółami).

Wśród produktów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania placówki znajduje się przede wszystkim odpowiednia żywność, a poza tym akcesoria dla zwierząt oraz sprzęty ułatwiające pracę w schronisku.

W tym roku, tak jak i w poprzednim, schronisko organizuje akcję „zróbmy naszym podopiecznym Mikołaja”. Cel jest prosty – zebrać dla każdego pupila puszkę z karmą, aby też mogły poczuć świąteczną atmosferę. To dobra okazja dla lokalnych firm i przedsiębiorstw, żeby w ramach działań zgodnych z zasadami odpowiedzialności społecznej w biznesie zaangażować się w akcję przynoszącą realną zmianę w regionie.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg