Nowy PR-owiec w IMM

Do zadań Ireny Banaś będzie należeć prowadzenie bieżących działań PR i CSR, w tym koordynowanie działań w związku z konkursem „PRaktykuj za granicą”, a także relacji z mediami. Będzie również współpracować z rumuńską spółką IMM w Bukareszcie ( www.mediatrust.ro ).


Wcześniej
Irena Banaś pracowała w agencji Ogilvy PR, gdzie zajmowała się działaniami PR dla takich firm, jak: Servier Polska, Isover Polska, KAPE czy Häagen Dazs. Dla firmy Servier Polska przygotowywała także działania z zakresu HR. Była odpowiedzialna również za tworzenie PR-u korporacyjnego dla spółek wchodzących w skład Ogilvy Polska. Doświadczenie zawodowe zdobywała również jako stażystka w Biurze Prasowym Wojewody Mazowieckiego oraz w Telewizji Polsat.


Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.

 

 

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje blisko 900 tytułów prasowych, 800 portali internetowych oraz 84 stacje telewizyjne i radiowe. W 2008 roku Instytut przejął MediaTrust Romania ( www.mediatrust.ro ). Aktualnie IMM posiada 99% udziałów w MTR. Od 2002 roku Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej 91 firm monitorujących media z 41 krajów. W 2004 roku Instytut stworzył i do dzisiaj wspiera www.proto.pl – portal informacyjny dedykowany branży public relations.