MŁODSZY SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIÓW

Wymagania

 

  • wykształcenie wyższe
  • minimum półtora roku doświadczenia w obszarze komunikacji marketingowej w social mediach w Agencji PR lub wewnętrznym dziale PR
  • doświadczenie w prowadzeniu kanałów social mediowych dotyczących promocji firmy lub jej produktów
    znajomość narzędzi i praktyczna wiedza w komunikacji na platformach typu LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram i TikTok
  • otwartość i inicjatywa w poszukiwaniu nowatorskich rozwiązań
  • lekkie pióro i kreatywne podejście do tworzenia angażujących treści w mediach społecznościowych
  • biegła obsługa pakietu MS Office
  • znajomość obsługi programów graficznych np. Canva
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji międzyludzkich
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • dyspozycyjność w wymiarze pełnego etatu pon. – pt. w standardowych godzinach 9-17

 

Dodatkowy atut:

 

  • studia z zakresu public relations, komunikacji marketingowej, dziennikarstwa, ale ważniejsze są dla nas umiejętności i zainteresowania niż nazwa ukończonej uczelni

 

Zakres obowiązków

 

  • codzienny monitoring mediów w tym analiza wizerunku firmy, trendów, konkurencji w social mediach
  • współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej w social mediach
  • przygotowywanie materiałów komunikacyjnych – tekstów, grafik, video itp.
  • w zależności od prowadzonego projektu współpraca z ekspertami i partnerami
  • pozycjonowanie ekspertów firmy w social mediach i na e-wydarzeniach branżowych
  • poszukiwanie, inicjowanie i wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań
  • systematycznie raportowanie wyników względem określonych wcześniej celów

 

Gwarantowane

 

  • możliwość długofalowego rozwoju w firmie o pozycji na rynku monitoringu mediów
  • stabilność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • możliwość korzystania z dodatkowych benefitów (ubezpieczenie medyczne, karta Multisport)
  • doskonała lokalizacja biura – centrum Warszawy
  • praca w przyjaznym i otwartym zespole

 

Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji zawierających CV na adres sdobkowska@imm.com.pl z dopiskiem „Młodszy specjalista ds. social mediów”.

 

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Monitorowania Mediów sp. z o.o. sp.K w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

 

Wysłanie CV na adres sdobkowska@imm.com.pl oznacza, że wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby obecnego procesu rekrutacji, jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Instytut Monitorowania Mediów sp. z o.o. sp. k. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Państwu prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia.