Międzynarodowy Kongres FIBEP w Krakowie zorganizuje IMM

Gospodarzem Kongresu FIBEP 2012 będzie Instytut Monitorowania Mediów – największa firma monitorująca media w Polsce, członek organizacji od 2002 roku. Zadecydowali o tym w głosowaniu przedstawiciele firm zrzeszonych w FIBEP podczas tegorocznego Kongresu, odbywającego się w Salonikach.

– To wyróżnienie dla Polski i dla IMM – mówi Paweł Sanowski, prezes IMM – docenione zostały dotychczasowe zasługi Instytutu w 9-letniej działalności w FIBEP. Zwrócono również uwagę, że będąc właścicielem firmy w Rumunii jesteśmy największą grupą monitorującą media w tej części Europy. Jestem pewien, że Kraków oczaruje naszych zagranicznych partnerów, a jego niepowtarzalna atmosfera będzie sprzyjać otwartym dyskusjom i współpracy. Dla firm monitorujących media Kongres jest okazją do rozmowy o innowacjach i przyszłości branży. Jest to również czas nawiązywania międzynarodowych kontaktów biznesowych.

FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presje) to międzynarodowa organizacja zrzeszająca instytucje monitorujące media. Działa od 1953 roku i obejmuje 80% rynku monitoringu mediów na świecie – obecnie zrzesza ponad 90 podmiotów z 41 krajów. Kongresy FIBEP są organizowane co 18 miesięcy, zazwyczaj w rodzinnym kraju jednej z organizacji członkowskich. Celem Kongresów jest zacieśnienie współpracy między firmami monitorującymi media, dyskusja na temat rozwoju rynku monitorowania mediów oraz wymiana doświadczeń między uczestnikami. FIBEP od lat działa również na rzecz wypracowania ponadnarodowych standardów współpracy między firmami monitorującymi media, a wydawcami i właścicielami praw autorskich.

Instytut Monitorowania Mediów od 10 lat świadczy usługi wyszukiwania i analizy informacji publikowanych w mediach oraz tworzenia raportów wizerunkowych. Stale monitoruje ponad 900 tytułów gazet i czasopism ogólnopolskich, regionalnych i anglojęzycznych, ponad 100 stacji RTV, polskie zasoby Internetu oraz social media. IMM jest twórcą kwartalnego newslettera FIBEP, poświęconego PR i komunikacji, dedykowanego firmom monitorującym media. Obecnie IMM jest najstarszym członkiem FIBEP w Polsce. Więcej informacji o IMM jest dostępnych na stronie www.imm.com.pl.