Medialny sezon grillowy trwa w najlepsze!

Wydawałoby się, że wakacje to czas wytchnienia, kiedy w mediach panuje spokój, a w  serwisach informacyjnych królują tzw. michałki. W tym roku jest jednak inaczej. Sezon wakacyjny to też sezon grillowy i w tym roku nabrał on nowego znaczenia. Teraz nawet ci najwybredniejsi mogą znaleźć w mediach coś dla siebie – np. szaszłyk z Edwarda Snowdena, kaszankę z piłki nożnej lub stek z Hanny Gronkiewicz-Waltz.

Jeszcze na początku sierpnia na wszystkich grillach obracany był Snowden – jednak ten grill już dawno się wypalił. Teraz oliwy do ognia dolewa piłka nożna i kwestia awansu do Ligii Mistrzów oraz sprawa odwołania Hanny Gronkiewicz-Waltz. Instytut Monitorowania Mediów zbadał, że tylko od 01 do 21 sierpnia 2013 w internecie pojawiło się na temat Prezydent Warszawy ponad 5 tysięcy wzmianek. Największe zainteresowanie przypada na dni od 19 do 21 sierpnia, ma to oczywiście związek z ogłoszeniem terminu referendum odwoławczego.

Przez najbliższe tygodnie media będą ten temat kroić, szatkować i doprawiać na ostro by wreszcie 13 października rzucić go na grilla. Internauci zastanawiają się teraz jaki będzie wynik referendum? Od 01 do 21.08 w Internecie pojawiło się ponad 2 tysiące wzmianek dotyczących referendum, w kontekście odwołania Hanny Gronkiewicz-Waltz. W obecnej kadencji były aż 83 referenda, ale odwołano tylko 16 włodarzy miast lub rad. Czas pokaże jak rozwinie się sytuacja w Warszawie.