Instytut Monitorowania Mediów wspiera radomski szpital – przekazał leżaki dla Oddziału Dziecięcego

Obecność najbliższych osób podczas pobytu w szpitalu pozwala dzieciom oswoić się z niekomfortową dla nich sytuacją. Ważne jest więc, aby rodzice mogli spędzić ten stresujący czas w godnych warunkach. Dlatego cieszymy się, że mogliśmy odpowiedzieć na potrzeby szpitala i zakupić wygodne leżaki, na których rodzice będą mogli zdrzemnąć się w nocy podczas czuwania przy łóżku dziecka” – mówi Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów.  

Społeczna odpowiedzialność

Oddział Instytutu Monitorowania Mediów istnieje w Radomiu od 10 lat – przez ten czas wrósł w życie miasta i rozwija się razem z nim. Firma opiera swoją działalność na zasadach odpowiedzialności społecznej w biznesie – wspiera wartościowe inicjatywy oraz dba o kreowanie dobrych praktyk w branży monitoringu mediów. Poza tym pracownicy IMM chętnie angażują się w prowadzone zbiórki charytatywne, np. dla potrzebujących rodzin czy schronisk dla bezdomnych zwierząt.

Radomski IMM rozwija się razem z miastem

Pracownicy IMM przez 10 lat mogli obserwować, jak miasto staje się lokalizacją o wysokim potencjale gospodarczym.

„Liczne w ostatnich latach inwestycje powodują, że Radom prężnie się rozwija. Lokalny oddział IMM również wciąż się zmienia – w tym roku odnowiona została siedziba, a rekrutacja na różne stanowiska prowadzona jest praktycznie cały czas” – podkreśla dr Emilia Żuchowska – Kotlarz, dyrektor oddziału IMM w Radomiu.

Pracownicy Instytutu Monitorowania Mediów trzymają także rękę na pulsie jeśli chodzi o medialność Radomia – IMM opublikował raport na temat sportowej strony miasta, która generuje ogólnopolski rozgłos. Analitycy IMM sprawdzili między innymi, którzy radomscy sportowcy i jakie kluby cieszą się największą popularnością wśród dziennikarzy i internautów. Raport dostępny jest na stronie IMM.

Instytut Monitorowania Mediów to największa polska firma z branży analityki informacji mediowych, która od 2000 roku bada treści ukazujące się we wszystkich typach mediów. Zespół ekspertów IMM opracowuje dane w postaci raportów i przekrojowych analiz branżowych, z których stale korzysta wiele znanych polskich i globalnych marek. Dekadę temu Zarząd IMM podjął decyzję o powiększeniu firmy i w sierpniu 2007 roku w Radomiu powstały działy monitorowania prasy oraz internetu, a chwilę później dołączył do nich dział monitorowania radia i telewizji. Obecnie w radomskim oddziale IMM pracuje niemal 90 osób w kilku wyspecjalizowanych działach (oprócz już wspomnianych powstały także Dział Analizy Reklam i Dział Analiz).

O IMM:

IMM to innowacyjna firma o wiodącej pozycji rynkowej w branży analityki informacji medialnych. Od 2000 roku dostarcza kompleksowe usługi badania danych pozyskiwanych ze wszystkich typów mediów, które w postaci specjalistycznych raportów i przekrojowych analiz branżowych, opracowuje zespół ekspertów IMM. Dostępny on-line moduł analityczny umożliwia bieżące śledzenie efektów działań komunikacyjnych na tle konkurencji, pomiar efektywność dotychczas podjętych działań promocyjnych i planowanie strategii komunikacji. Pomaga też chronić reputację firmy lub marki w sytuacjach kryzysowych.

 

Aktualnie stałym monitoringiem objętych jest ponad milion domen polskich zasobów internetu wraz z social media (z aktualizacją wyników w czasie rzeczywistym), ponad 1000 tytułów prasowych oraz ponad 200 stacji RTV z szerokim wyborem mediów regionalnych i lokalnych.

 

IMM należy do elitarnej międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse) zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata.

 

Kontakt dla mediów:

Magdalena Pawłowska

mpawlowska@imm.com.pl

tel.: +48 22 378 37 50 | fax: +48 22 356 21 01

 

Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa