IMM wzmacnia pozycję na rumuńskim rynku monitoringu mediów

Przejęcie kontraktów TMT zwiększy naszą sprzedaż o 20 proc. i pozwoli nam osiągnąć ponad 15 proc. udział w rozdrobnionym rynku usług monitoringu mediów w Rumunii. Strategia MTR przewiduje kolejne przejęcia w branży – komentuje Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów i zarazem Członek Zarządu MTR. Uważamy, że po kilku słabych dla rumuńskiej gospodarki latach, nasi konkurenci są mocno osłabieni i jest to dobry czas do konsolidacji rynku – dodaje Paweł Sanowski. Media Trust Romania zdecydowanie wyróżnia się na tle innych firm z sektora w Rumunii jeśli chodzi o innowacyjność narzędzi do monitoringu oraz analizy danych zgodną z potrzebami PR-owców – twierdzi Paweł Sanowski.
IMM przejął udziały w MTR w 2008 roku, od tego czasu nastąpił szereg zmian organizacyjnych w spółce, w tym pełna integracja technologiczna obu partnerów – zrestrukturyzowano finanse spółki, zakres usług, zreformowano procesy produkcyjne, aby odpowiadały standardom i technologii wypracowanym przez IMM oraz uspójniono identyfikację wizualną podmiotów. Od 3 lat IMM jest wyłącznym właścicielem MTR.

Instytut Monitorowania Mediów i Media Trust Romania należą do FIBEP – międzynarodowej prestiżowej organizacji zrzeszającej firmy monitorujące i analizujące media.
Więcej informacji o Media Trust znajduje się na stronie http://www.mediatrust.ro/english/.
Instytut Monitorowania Mediów to lider branży monitoringu mediów w Polsce. Od ponad dekady dostarcza klientom kompleksową usługę monitoringu i badania wizerunku we wszystkich mediach. Od 2010 roku IMM monitoruje media społecznościowe i prowadzi badania Kompas Social Media oraz oferuje możliwość zamówienia monitoringu mediów z krajów Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).