III Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji już za miesiąc!

28 listopada w warszawskim Multikinie Ursynów zapoznasz się z najskuteczniejszymi technikami i najnowszymi praktycznymi rozwiązaniami z szerokiego zakresu public relations m.in. prowadzenia kampanii PR, współpracy z mediami, budowania marki, opracowania całościowej strategii, sponsoringu, social media czy też komunikacji wewnętrznej.

 

IMM jak zawsze jest partnerem wydarzenia, cieszymy się, że już niedługo będziemy mogli się z Wami spotkać na konferencji. Koniecznie sprawdźcie, jakie ciekawe prelekcje zaplanowano w tym roku:

 

Prelekcja 1: Synergia Digital i PR rozwiązaniem na miarę potrzeb współczesnego biznesu. Postaw na e-PR i zyskaj przewagę konkurencyjną.

Prelekcja 2: Kryzys wizerunkowy niepowtarzalną szansą na sukces. Jak wykorzystać kryzys wizerunku i zainteresowanie mediów do nowej odsłony marki?

Prelekcja 3: Efektywna współpraca PR z agencją reklamową. Jak uzgodnić i egzekwować warunki by zmaksymalizować jakość świadczonych usług zmniejszając ryzyko poniesienia strat?

Prelekcja 4: Jak w pełni wykorzystać automatyzację i personalizację w Public Relations do zwiększenia sprzedaży?

Prelekcja 5: Rola storytellingu w kampaniach PR, dobrze opowiedziana historia kluczem do biznesowego sukcesu, czyli jak narratologia przekłada się na rosnące zyski.

Prelekcja 6: Jak wykorzystać Public Relations w B2B, aby zyskać wizerunek pożądanego partnera biznesowego i zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku podnosząc jej zyski?

Prelekcja 7: Design Thinking. Jak wdrożyć myślenie projektowe i wnieść działania PR na wyższy poziom?

Prelekcja 8: Jak zaplanować i zrealizować strategię promocji PR miejsc by przyciągnąć inwestorów i turystów?

Prelekcja 9: Employer branding na usługach PR-u. Jak wykorzystać instrumenty komunikacji wewnętrznej by zbudować pozytywny wizerunek firmy na zewnątrz?

 

Stuprocentowo praktyczne tematy zaprezentują Wam najlepsi specjaliści z branży, m.in:

Urszula Podraza – Specjalistka w zakresie Public Relations i komunikacji kryzysowej
Barbara Zych – Ekspert w zakresie employer brandingu
Ewa Tomczak – Trenerka i moderatorka metody Design Thinking
Adam Sanocki  -Specjalista komunikacji Public Relations w relacjach B2B
Kamil Kozieł – Ekspert w zakresie storytellingu
Adam Mikołajczyk  – Specjalista w zakresie marketingu terytorialnego

 

Konferencja przeznaczona jest dla wszystkich:

  • poszukiwaczy aktualnej i rzetelnej wiedzy na temat nowoczesnych metod komunikacji
  • chcących poznać gotowe schematy działania w zakresie nowoczesnego PR-u
  • troskliwych, którym zależy na tym, aby wznieść zarządzanie reputacją firmy na znacznie wyższy poziom

 

Pamiętajcie, że udział w konferencji obejmuje:

  • 9 merytorycznych prelekcjach
  • prestiżowy certyfikat uczestnictwa w konferencji
  • całodzienny serwis kawowy i lunch
  • prezentacje po konferencji

 

Po więcej informacji, szczegółowy program oraz formularz zgłoszeniowy zajrzyj na stronę nowoczesny-pr.pl