Coraz bliżej III Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji.

Oficjalnie nadciąga III Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji. To największa impreza szkoleniowa w branży i jedyna w całości poświęcona doskonaleniu zawodowemu osób odpowiedzialnych za budowanie wizerunku firm.

28 listopada w warszawskim Multikinie Ursynów zapoznasz się z najskuteczniejszymi technikami i najnowszymi praktycznymi rozwiązaniami z szerokiego zakresu public relations m.in. prowadzenia kampanii PR, współpracy z mediami, budowania marki, opracowania całościowej strategii, sponsoringu, social media czy też komunikacji wewnętrznej.

 

 

 

Wśród prelegentów wystąpią m.in.:

 

Urszula Podraza – Specjalistka w zakresie Public Relations i komunikacji kryzysowej

Barbara Zych – Ekspert w zakresie employer brandingu

Ewa Tomczak – Trenerka i moderatorka metody Design Thinking

Adam Sanocki  Specjalista komunikacji Public Relations w relacjach B2B

Kamil Kozieł – Ekspert w zakresie storytellingu

Adam Mikołajczyk  Specjalista w zakresie marketingu terytorialnego

Kolejnych prelegentów ujawnimy już  wkrótce.

 

Zastanawiacie się co się wydarzy w czasie eventu? Oto odpowiedź:

Prelekcja 1: Synergia Digital i PR rozwiązaniem na miarę potrzeb współczesnego biznesu. Postaw na e-PR i zyskaj przewagę konkurencyjną.

Prelekcja 2: Kryzys wizerunkowy niepowtarzalną szansą na sukces. Jak wykorzystać kryzys wizerunku i zainteresowanie mediów do nowej odsłony marki?

Prelekcja 3: Efektywna współpraca PR z agencją reklamową. Jak uzgodnić i egzekwować warunki by zmaksymalizować jakość świadczonych usług zmniejszając ryzyko poniesienia strat?

Prelekcja 4: Jak w pełni wykorzystać automatyzację i personalizację w Public Relations do zwiększenia sprzedaży?

Prelekcja 5: Rola storytellingu w kampaniach PR, dobrze opowiedziana historia kluczem do biznesowego sukcesu, czyli jak narratologia przekłada się na rosnące zyski.

Prelekcja 6: Jak wykorzystać Public Relations w B2B, aby zyskać wizerunek pożądanego partnera biznesowego i zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku podnosząc jej zyski?

Prelekcja 7: Design Thinking. Jak wdrożyć myślenie projektowe i wnieść działania PR na wyższy poziom?

Prelekcja 8: Jak zaplanować i zrealizować strategię promocji PR miejsc by przyciągnąć inwestorów i turystów?

Prelekcja 9: Employer branding na usługach PR-u. Jak wykorzystać instrumenty komunikacji wewnętrznej by zbudować pozytywny wizerunek firmy na zewnątrz?

 

Po więcej informacji, szczegółowy program oraz formularz zgłoszeniowy zajrzyj na stronę nowoczesny-pr.pl.