IMM Blog

BLOG IMM

IMM

Monitoring IMM wykazał, że od 5 maja do 22 lipca 2018 roku w mediach opublikowano 132 materiały dotyczące kampanii „Frankenkurczak”.

IMM

Dzięki partnerstwu IMM z organizatorami See Bloggers masz niepowtarzalną okazję znaleźć się na tej imprezie dla influencerów – nawet jeśli nie jesteś blogerem, vlogerem czy instagramerem! Zajrzyj na naszego FB i odpowiedz w komentarzu na pytanie: spotkanie z którym prelegentem najbardziej Cię interesuje i dopisz koniecznie, dlaczego.

IMM

Działy marketingowe działają poprzez treści – odpowiadające przyjętej strategii i docelowo trafiające do jasno określonej grupy docelowej. Monitoring internetu i mediów społecznościowych to narzędzie, które możesz wykorzystać jako źródło inspiracji oraz wsparcie w budowaniu relacji z mediami.

Strony

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! +48 22 378 37 50