ASYSTENT/ASYSTENTKA DZIAŁU ADMINISTRACJI

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zadania:

  • obsługa recepcji (telefony, korespondencja, przyjmowanie gości)
  • dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura
  • bezpośredni kontakt z dostawcami
  • nadzór nad fakturami zakupowymi firmy w tym wsparcie księgowości
  • zarządzanie obiegiem dokumentacji, archiwizacja
  • współpraca z pracownikami innych działów

 

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • dobra znajomość pakietu MS Office/ Libre Office
  • wysoka kultura osobista
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • sumienność, dokładność, punktualność
  • komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole
  • zdolność szybkiego uczenia się
  • znajomość języka angielskiego min. w stopniu komunikatywnym
  • doświadczenie w dziale administracyjnym lub finansowym będzie dodatkowym atutem

 

 

OFERUJEMY:

  • stabilność zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia / umowy o pracę
  • możliwość długofalowego rozwoju w firmie o wiodącej pozycji na rynku monitoringu mediów
  • możliwość zdobycia wiedzy z zakresu księgowości
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Benefit Systems
  • doskonała lokalizacja biura – centrum Warszawy przy Metrze Rondo Daszyńskiego
  • praca w przyjaznym i otwartym zespole

 

 

Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji zawierających CV na adres biuro@imm.com.pl  z dopiskiem „Asystent/Asystentka w Dziale Administracji”.

 

UWAGA! Prosimy o dołączenie do aplikacji poniższej klauzuli.

„Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Monitorowania Mediów S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33 w Warszawie (01-208) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych.”

 

Administratorem Państwa danych osobowych jest Instytut Monitorowania Mediów S.A. z siedzibą w Warszawie (01-208) przy ul. Przyokopowej 33. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.