Monitorujemy wszystkie polskie źródła internetowe,
w których systematycznie ukazują się nowe treści

Śledzimy opinie na temat Twojej marki lub firmy publikowane w internecie


W aplikacjach IMM możesz porównać efekty działań komunikacyjnych w klasycznych mediach internetowych oraz w kanałach społecznościowych. Proponujemy przejrzysty podział źródeł na tekstowe, foto oraz wideo. Oddzielnie zbieramy komentarze do internetowych wpisów redakcyjnych oraz tych, które ukazują się w publicznych wpisach w social mediach.

 
flaga
Wskaźniki internetowe
Każdy materiał ze stron internetowych opisujemy danymi o liczbie komentarzy i dziennym zasięgu informacji, który jest liczony dla konkretnego przekazu.
tools
Automatyczna ocena wydźwięku
Informacja o wydźwięku danego przekazu dodawana jest natychmiast po jego wyszukaniu.
Aktualizacja wyników
Następuje w czasie rzeczywistym, czyli materiały są dostępne w serwisie IMM tuż po ich publikacji.
Słowa kluczowe
Nasi eksperci pomagają w wyborze najbardziej efektywnych słów kluczowych do skutecznego wyszukiwania informacji o badanej marce. Dzięki temu otrzymasz wyłącznie materiały na interesujący Ciebie temat.
Bez spamu!
Nasze wieloletnie doświadczenie oraz autorskie rozwiązania narzędziowe gwarantują, że w wynikach monitoringu IMM nie znajdziesz spamu.
Moduł analityczny
Umożliwia w szybki sposób analizę efektów działań marketingowych i PR we wszystkich monitorowanych mediach.

Testuj 7 dni za darmo!

Wypełnij formularz i odkryj możliwości narzędzi IMM

* pola wymagane

Klienci o nas

Coca-Cola wybrała IMM już wiele lat temu. Raporty Instytutu, zarówno codzienne przeglądy mediów, jak i raporty miesięczne oraz kwartalne, w tym Kompas Social Media, są dla nas nieocenionym, profesjonalnym źródłem informacji.

Joanna Grabowska
Senior Public Affairs & Communications Manager Poland
Coca-Cola

Nowa Platforma Instytutu Monitorowania Mediów została dobrze zaprojektowana. Jest czytelna, estetyczna oraz bardzo funkcjonalna. Wprowadzone nowe funkcje wyświetlania wszystkich źródeł oraz ich podział zostały świetnie przemyślane. Podobnie jak ulepszony Moduł Analityczny.

Artur Woliński
Prezes Zarządu
Agencja Informacyjna Newseria

Z Instytutem Monitorowania Mediów współpracuję już od kilkunastu lat, najpierw w agencji Sigma, a od 7 lat w Solski BM. Już sam okres współpracy świadczy, że współpraca układa się wzorowo, a usługi IMM stoją na wysokim poziomie. Zresztą słowo „stoją” jest w tym wypadku zupełnie nie na miejscu, ponieważ one są systematyczne rozwijane i unowocześniane. Dzięki temu, możemy zapewnić naszym klientom – od niewielkich polskich firm po największe w świecie korporacje - doskonałą orientację w tym, co polskie media piszą, nadają i blogują. Dlatego z przekonaniem mogę polecić IMM jako sprawdzonego i rzetelnego partnera.

Ryszard Solski
Prezes Zarządu
Solski Burson-Marsteller

Volvo Car Poland od lat współpracuje z IMM. Poziom obsługi klienta oferowany przez Instytut może być wzorem do naśladowania dla każdej z firm prowadzących usługi typu customer service. Doceniamy także holistyczne podejście do monitoringu mediów, szeroki zakres tytułów prasowych, internetowych, social media oraz RTV, które łącznie stanowią najwierniejszy obraz polskiego rynku mediowego. Rekomendujemy współpracę z IMM, w charakterze dostarczyciela kluczowego narzędzia PR.

Rafał Zomerfeld
Biuro prasowe
Volvo Car Poland

Korzystamy z usług IMM od wielu lat. Dzięki rzetelności i dokładności Instytutu posiadamy niezbędną wiedzę o publikacjach w mediach o naszej marce. Analizy i opracowania IMM ułatwiają nam pracę, korzysta też z nich nasza europejska centrala.

Magdalena Węglewska
Dyrektor PR
Mazda Motor Poland

Z IMM współpracuję od blisko 5 lat. Dzień pracy zaczynam i kończę wejściem na platformę. Z powodzeniem monitoruję we wszystkich kanałach obecność wizerunkową Bisnode Polska jak również naszych bezpośrednich konkurentów. Narzędzie szczególne pomocne nie tylko przy codziennym monitoringu, lecz także przy robieniu zestawień, wykresów, analiz. W pełni zautomatyzowane, proste w obsłudze i intuicyjne pozwala zaoszczędzić mnóstwo drogocennego czasu.

Tomasz Starzyk
Bisnode Polska

Dzięki współpracy z IMM Grupa Żywiec na bieżąco może analizować swój wizerunek w mediach, mierzyć efekty naszej pracy, szybko reagować, gdy wymaga tego sytuacja, a także planować nasze działania. W relacjach IMM z Grupą Żywiec doceniamy elastyczność i szybkość reagowania na potrzeby klienta.

Katarzyna Borucka
Dyrektor ds. Korporacyjnych
Grupa Żywiec S.A.

TUiR i TUnŻ Warta S.A. współpracują z Instytutem Monitorowania Mediów od 2013 roku. Zgodnie z naszymi oczekiwaniami IMM przygotowuje regularne, dokładne analizy mediów. Cykliczne podsumowania dają kompleksowy podgląd na pozycję i wartość informacji o nas we wszystkich mediach. Oferowane przez IMM narzędzia są intuicyjne, przyjazne i nie wyobrażamy sobie bez nich naszej codziennej pracy.

Iwona Mazurek
Departament Marketingu i Public Relations
TUiR i TUnŻ Warta S.A.

Jako PR manager nie wyobrażam sobie pracy bez stałego monitoringu mediów. Codzienne raporty IMM są nieodłącznym elementem mojej pracy, są rzetelne i dają mi niezbędną wiedzę nt. obecności Telewizji Puls w mediach. Nie bez znaczenia jest również miła i profesjonalna obsługa ze strony IMM oraz zrozumienie potrzeb klienta.

Tomasz Wiaderek
PR Manager
Telewizja Puls

Współpracuję z IMM od pięciu lat i choć przetestowałam różne, dostępne na rynku opcje monitorowania mediów, Instytut wciąż pozostaje bezkonkurencyjny. Mocną stroną firmy bez wątpienia jest zasięg monitoringu, ale na uwagę zasługują przede wszystkim kompetentni pracownicy. Obsługa na najwyższym poziomie i dbałość o detale na każdym etapie współpracy — to cechy, za które z czystym sumieniem wystawiam pozytywną opinię :)

Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska
PR & Marketing Manager w Opineo.pl i Skąpiec.pl

Współpracujemy z IMM od kilku lat i jesteśmy bardzo zadowoleni ze świadczonych usług. Cenimy IMM za rzetelność z jaką monitorowane są media, przygotowywane dane oraz raporty, a także za profesjonalną, sprawną i bardzo miłą obsługę. Z przyjemnością obserwujemy również rozwój Instytutu, poszerzanie oferty usług, aby zaspokoić potrzeby swoich klientów.

Beata Ptaszyńska-Jedynak
Dyrektor ds. komunikacji / Communications Director
Carlsberg Polska

Z Instytutem Monitorowania Mediów agencja Consulting & More pracuje nieprzerwanie od 6 lat. Funkcjonalna platforma i elastyczne podejście sprawiają, że nasi Klienci otrzymują punktualnie każdego dnia publikacje czy cykliczne raporty obecności w mediach. Nie wyobrażamy sobie codziennej pracy bez wsparcia ze strony IMM.

Jakub Zajdel
Managing Partner
Consulting & More

Platforma IMM to jedno z podstawowych narzędzi w mojej pracy. Obsługa serwisu jest prosta i intuicyjna – z platformą poradzi sobie każdy – nawet użytkownik nieposiadający „technicznych” umiejętności. Dużą zaletą są też konsultanci w zespole IMM, którzy doradzą oraz wyciągną pomocną dłoń także w sytuacjach kryzysowych.

Katarzyna Nielipińska
młodszy specjalista ds. PR
Reputation Managers

IMM jest bezkonkurencyjny w zakresie monitorowania mediów. Innowacyjne narzędzia w połączeniu z niezwykle profesjonalną obsługą klienta są nieocenioną pomocą w codziennej pracy działu PR. Serdecznie polecam.

Iga Pietrusinska
Max Factor/ Sofralux Sp z oo

Quercus TFI S.A. od wielu lat jest klientem Instytutu Monitorowania Mediów. Polecamy usługi IMM ze względu na ich wysoką jakość oraz szybkość dostarczanych danych, a także możliwość ich kompleksowej analizy z wykorzystaniem modułu analitycznego.

dr hab. Sebastian Buczek
President
Prezes Zarządu Quercus TFI S.A.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! +48 22 378 37 50