BADANIA MEDIÓW

Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce

Badania mediów w IMM nierozłącznie powiązane są z raportem „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, który dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących się w innych mediach, z wyłączeniem agencji informacyjnych. Ma to bezpośredni wpływ na zwiększenie wiarygodności i opiniotwórczości danego medium, a tym samym na wzrost jego czytelnictwa, oglądalności lub słuchalności. Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” jest często wykorzystywany przez media, m.in. w opisach ich najnowszych osiągnięć i sukcesów. Badanie jest prowadzone od września 2003 r.

Badania marek i analizy branżowe

Sieci handlowe, branża bankowa, przemysł motoryzacyjny, firmy farmaceutyczne – to tylko niektóre z tematów poruszanych przez nas w analizach obecności marek i firm w mediach. Regularnie prowadzimy badania mediów obrazujące popularność i wizerunek marek w mediach i w dyskusjach internautów, porównujemy wydatki reklamowe i zwracamy uwagę na najnowsze trendy.

Badania social media i analizy dyskusji w internecie

W IMM bierzemy pod lupę również aspekt społeczny dyskusji, opinii i komentarzy umieszczanych w sieci. Zapraszamy do zapoznania się z szerokim spektrum tematyki, jaką analizujemy w ramach badań internetu, w tym badań social media.

Przekrojowe badania specjalistyczne

Opracowujemy także przekrojowe badania mediów oparte na różnorodnych źródłach danych. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi analizami przygotowanymi dla Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, badaniami sondażowymi przeprowadzonymi wspólnie z PRoto.pl oraz raportami wykonanymi przy współpracy z innymi organizacjami.

Bossowie Polskiej Gospodarki

Raport przedstawia badania wizerunku szefów najważniejszych firm w Polsce najczęściej prezentowanych w mediach z pierwszej pięćdziesiątki listy największych firm według Rzeczpospolitej. Dla firm, których reprezentanci znajdują się w rankingu jest to ważna informacja o ich wizerunku w mediach.

Ranking polskich polityków

Raporty „Zagraniczne telewizje o Polsce” ukazywały się od sierpnia '06 do marca '07. Analizowano w nich wydźwięk informacji o Polsce i Polakach wyemitowanych w zagranicznych stacjach telewizyjnych. Raporty przedstawiają najważniejsze zagadnienia poruszone w poszczególnych audycjach, wskazują też pozytywne i negatywne aspekty publikacji, które mogły wpłynąć na wizerunek naszego kraju w oczach zagranicznych odbiorców.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! +48 22 378 37 50